Concordia OT - Serwis
Concordia Obsługa Techniczna (Concordia OT) specjalizuje się w obsłudze technicznej obiektów mieszkaniowych oraz komercyjnych. Zapewniamy niezakłóconą bieżącą eksploatację instalacji i urządzeń służących obsłudze każdego budynku. Prowadzimy bieżącą obsługę techniczną budynków mieszkalnych, biurowych, magazynowanych a także handlowych. Dzięki naszemu doświadczeniu, a także usługom świadczonym przez wyspecjalizowanych w danym zakresie wykonawców, instalacje i urządzenia są sprawne, bezawaryjne, przygotowane do działania. Stawiamy na prewencyjne dziania, zapobiegamy zamiast usuwać awarie.
Stworzyliśmy procedury umożliwiające bieżącą kontrolę klientów nad wykonanymi pracami poprzez każdorazowe wprowadzenie protokołu wykonanych czynności. Dzięki tym zasadom, każda praca jest potwierdzona, a usterka lub awaria usunięta.
W ramach naszej usługi w zakresie obsług technicznej wykonujemy między innymi:
- czynności zapobiegawczych, mających na celu zmniejszenie prędkości utraty zdolności użytkowej Urządzeń,
- czynnościach konserwacyjnych, mających na celu utrzymanie urządzeń w stanie zdolności użytkowej zgodnie z DTR,
- czynności regulacyjnych, mających na celu utrzymanie żądanych parametrów urządzeń,
- diagnozowania eksploatacyjnego Urządzeń, tj. badania i oceny ich stanu na podstawie analizy wyników,
- wykonywaniu przeglądów Urządzeń i sporządzaniu szczegółowych protokołów z tych przeglądów,
- nadzorze nad terminowością przeglądów urządzeń i instalacji,
- usuwaniu awarii Urządzeń i Budynku,
- zabezpieczenia awarii Urządzeń, które powinny być, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, usunięte przez licencjonowaną firmę,
Typy awarii (usterek) i odpowiadające im czasy reakcji:
alarmowy – oznacza awarię lub usterkę uniemożliwiające świadczenie przez daną placówkę usług lub zagrażające zdrowiu i bezpieczeństwu pracowników lub jego klientów, włączając w to całkowite lub częściowe odcięcie energii elektrycznej, drzwi do pomieszczeń, awarię drzwi lub okien uniemożliwiającą ich zamknięcie, wybicie szyb, zalanie placówki – czas reakcji:
- dla podjęcia działań mających na celu zabezpieczenie i/lub poinformowania odpowiednich służb specjalistycznych – natychmiast nie dłużej niż do 0,5 godziny,
- dla rozpoczęcia prac nad usunięciem przyczyn i skutków awarii – najkrótszy z możliwych jednak nie dłużej niż 4 godziny,
pilny – oznacza awarię lub usterkę nie będącą zdarzeniem alarmowym lub zwykłym, utrudniającym świadczenie usług lub obniżającym komfort ich wykonywania lub komfort pracy, włączając w to brak ogrzewania, uszkodzenia dachu (nie powodujące zalania placówki), przepalenie źródeł światła zewnętrznego lub reklam – czas reakcji: do 48 godzin
zwykły – oznacza awarię lub uszkodzenia inne niż pilne i alarmowe, negatywnie wpływające na wygląd placówki, powodujące obniżenie estetyki placówki, włączając w to uszkodzenia lub zabrudzenia elewacji, reklam zewnętrznych, uszkodzenia lub zabrudzenia elementów mebli np. szuflad, szaf, krzeseł lub podłogi – czas reakcji: w uzgodnieniu z managerem placówki.